Alla inlägg under november 2014

Av Isabelle - 29 november 2014 14:55

Ja nu gäller det att hänga med i svängarna! Allt går så snabbt nu. Mina älsklingar blir 4 månader på söndag och i förrgår fick Lukas för sig att vända sig på sidan. Så nu är det de senaste! Sidoläge är det bästa. Plockade bort kuddarna i sängen, säkrast så!


Lukas har även börjat göra sit-ups, försöker sätta sig upp å blir småsur när han inte kommer upp. Sen lyckligast om man hjälper honom så han kommer upp! Lilla gull! Rasmus har också börjat böja sig som ett U eller V men inte på samma sätt än.. Rasmus däremot drar upp benen när han ligger på rygg sen kastar/slår han ner dom rätt ner i underlaget där han ligger.. Ser busig ut samtidigt.. hehe ja nu händer det mycket här hemma!


Mamman skulle också behöva göra sit-ups.... Det tar vi en annan dag!


Snart är alla julklappar inhandlade och jag längtar till måndag nu den 1, då får man ju öppna första luckan i bodyshop kalendern!


Ha en trevlig lördag //världens stoltaste tvillingmamma

Av Isabelle - 29 november 2014 00:28

Ja jag har varit med om en del på sistone.. Jag har varit gravid och fått världens finaste tvillingpojkar! Det blev katastrofsnitt pga navelsträngsprolaps och den chocken har väl börjat lägga sig någorlunda nu såhär efter fyra månader.. 

Kommer nog aldrig riktigt komma över det tror jag. Rädslan jag kände innan det blev som det blev går inte att beskriva! Jag kommer nog älta detta i flera år, om och om igen. Det är mitt sätt att bearbeta händelsen!


Jag blev sugen på att ta upp bloggandet igen, lite kul att skriva av sig.. Och syssla med någonting annat nu som småbarnsförälder, när man får tid till det dvs.. Är ju pojkarna som bestämmer nuförtiden! Har tänkt att skriva lite om pojkarna och om min vardag.. Har tänkt ta itu nu med gravidkilona också som inte är borta! Lär väl kanske bli nån rad om dom också!


Just nu har vi precis lagt boysen för läggdags, dom verkar inte hålla med riktigt så avslutar här.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards