Alla inlägg under februari 2010

PS.

Av Isabelle - 28 februari 2010 22:42

Jag måste tillägga att vinterbilden jag la upp i ett tidigare inlägg är nu på framkallning, den är påväg! Jag skickade även efter två andra snygga bilder. Ska bli roligt att se hur de blir som tavlor. Jag beställde dem i storleken 40x60, jag tror det blir lagomt.

/Izzuz

Av Isabelle - 28 februari 2010 22:27

Nu är det söndag, snart lördag. Eller hur är det nu? Tiden går så FRUKTANSVÄRT fort, jag hinner inte med! Skola, läxor, prov, träna, slappna av, fritid?!?! Nä jag får glömma den sista hälften. Ingen tid för vila, nu ska jag plugga hårt de sista 17 dagarna som är kvar i skolan. Ursäkta?! Sa jag nyss att det bara var 17 skoldagar kvar? OMG, snart är det praktik, 17 ynka skoldagar kvar, två lov, och en Paris-resa! Sen är det STUDENTEN! Observera, STUDENTEN!

Inte långt kvar nu, låt mig få citera en bit ur en låttext.


"Jag vet inte vad jag ska göra

nu när plugget äntligen är slut.

En klump i halsen av allvar,

Det går inte att spotta ut!"


Caramell - Efter Plugget 


/Izzuz

Av Isabelle - 28 februari 2010 22:12

Här kommer som jag lovat några bilder från gårdagens bravader. Jag var på födelsedagsfest för Linnea, men jag lyckades dock inte få någon bra bild på henne utan röda ögon så ni får tänka er henne på en bild här nedan. Däremot fick jag väldigt många bilder på mig och Elin, men det kan bero på att vi gör oss så otroligt bra på bild. Men det kan även bero på att vi satt bredvid varandra hela kvällen, jag vet inte.

Kul hade jag på festen iallafall, jag hoppas hon blev glad för presenterna och att hon hade minst lika roligt. Enjoy the photos!


Elin och Jag, det blev flest sådana biler!


 

Jag och Vicki



Söt bild på Elin! Den bjuder jag också på.


/Izzuz


Av Isabelle - 27 februari 2010 18:43

Nu bär det snart iväg mot hemköp/willys, där jag ska införskaffa mig en dricka till kvällen. Sedan ska jag åka på födelsedagsfest för Lill-Linnea, som fyller 19 imorgon. Grattis i förskott!

Jag uppdaterar kanske sedan med en bild eller två. Jag är chaufför ikväll åt födelsedagsbarnet, och imorgon blir det jobb, 09.50-17.00 Jag tackar och tar emot, tycker det är så roligt att jobba, och så behöver jag pengarna! Fick även jobba två timmar längre idag. I like!

/Izzuz

Av Isabelle - 27 februari 2010 18:35

Ja igår var det fest! Det var riktigt roligt att träffa alla igen, eftersom vi inte träffats på jättelänge. Jag blev också överraskad med presenter! Tack alla, va söt ni var hihi.

Jag tänkte bjuda på en bild från gårdagen, ganska korkad. Haha humor hurrni!



 



Jag invigde officiellt min locktång jag fick av Johan i födelsedagspresent, riktigt bra som sagt, och verkligen nöjd med resultatet. Synd bara att jag ser så skelögd ut på alla bilder, pga min vagel i ögat! Sånt får man leva med, men det där är den som ser mest normal ut tyvärr.

/Izzuz

Av Isabelle - 25 februari 2010 21:25

Nu är det snart ÄNTLIGEN helg!

Fredag: Fest och trevligt umgänge med alla vänner! 

Lördag: Fira Linnea Söderblom som fyller 19.

Söndag: Mysa, och vila står på schemat.


Jag lägger kanske upp några bilder från helgen sedan om jag får till några bra dvs.

Trevlig helg på er!! /Izzuz

Av Isabelle - 21 februari 2010 15:39

En dag som denna kan man ju bjuda på en härlig vinterbild! Den här har jag tänkt att förstora och göra en tavla av, jag tror det skulle bli riktigt snyggt. 



/Izzuz

Av Isabelle - 21 februari 2010 00:29

Min dag idag har kort och gott bestått av:

  • sovmorgon
  • födelsedagsfika (igen) hos mamma
  • shoppingtur till Birsta (där jag bytte 2 böcker, samt köpte locktången för presentkortet jag fick av Johan i födelsedagspresent)
  • lördagsmys
  • tittat på OS (stolt svensk!!)

Nu ska jag sova, blev så trött efter att jag spänt mig i en timme, då jag kollade på skidåkningen. Hellner tog guld, och Olsson brons. RIKTIGT bra gjort, stolt svensk!   

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards