Alla inlägg den 4 april 2012

Av Isabelle - 4 april 2012 11:06

Idag fyller världens bästa pojkvän år! Det är min JOHAN! =)

Grattis älskling på födelsedagen!


Idag så ska jag och syster träna lunchpass, och sen ska vi äta lunch together! Sen får vi se vad som händer.

Ikväll ska vi fira min älskade hos mamma och nu är det snart påsk.. Om man nu ska se fram emot den? Hehe..

Härligt med ledighet kan man tycka. Jag har varit ledig nog nu, så jag ska jobba söndag och måndag =)!

Imorgon ska vi ta det lugnt och myspysa. Ska leka med Tonya på dagen =)

Och på fredag ska vi till härnösand på dagen och fira Julia som snart fyller år =)!! Och på kvällen så ska vi bjuda hem Sandra och Anders på middag, muuums! =)

Sen på lördag blir det att fira Johan med familj och på kvällen ska vi myspysa, kanske se en film och sen jobbar jag ju..


Jaja i korta drag hur denna vecka ser ut =)! Fullt upp med andra ord!

Och nu måste jag skynda mig ut, ska åka och träna ihjäl mig nu! Byebye!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards