Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Kluven..

Av Isabelle - 6 maj 2011 22:55

Jobbet idag gick jättebra! Gick snabbt till och från, helt okej faktiskt.. Mycket bra dag om man jämför med gårdagen, men ingenting går att jämföra med gårdagen!!

Jag hade även en trevlig lunch med Hanna innan jag började, pratade lite resor, haha jag skrattade så jag grät =) Kul kul! Och stängde med Magda som sagt =)

Nu på kvällen har vi bara ätit middag och kollat på hockeyn, Sverige vann ju igen, 4-0 hur bra som helst!


Mitt humör är lite kluvet.. Jag har resfeber så jag är nojjig, irriterad, glad, pirrig, orolig.. Ja ni vet säkert hur det känns! Men det känns nog bättre imorgon..


Har packat handbagaget, allt är nedpackat i resväskan också utom tandborstarna och tandkrämen =) Dom ska ju användas fler gånger innan är det tänkt.. Pratade med mammsen förut, hon kommer ju hem på söndag! Hoppas dom haft det bra, det lät så, jag får väl höra mer när jag kommer hem.. Får vi byta historier med varandra hehe..


Nu är vi alltså borta från imorgonkväll till lördag nästa vecka på Mallorca =) Vädret ser lovande ut, men dom har ändrat varje dag, har varit väldigt olika faktiskt, ena stunden ska de va molnigt flera dagar och andra stunden så är det strålande sol alla dagar.. Jaja, jag vet inte, men jag märker väl kanske där hehe..


Vi får se om jag uppdaterar nå mer imorgon eller hur det blir, annars så får ni ha det så bra så länge, jag kommer ha det KANONBRA!! =) Får se om ja kommer åt nå internet, annars blir det uppdatering nästa söndag..


Imorgonbitti ska jag skjutsa Magda till jobbet, sen blir det frukost med älsklingen i Birsta och efter det åker vi hem och myser och gosar antar jag ;P Sen blir det godmiddag (pizza) och efter det är det väl dags att checka in och flyga i fyra läskiga timmar! 


Byebye på ett tag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards