Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Ofattbart!!

Av Isabelle - 6 maj 2011 09:51

Hej fredag! Hej vänner! Hej alla andra!


IMORGON ÅKER VI TILL


MALLORCA!!!!!



Okej, jag ville bara observera! Fattar ni?! Det är IMORGON.. Fattar jag?! Det värsta är att vi typ packat på en kväll, i vanliga fall borde jag nog hålla på en vecka och kolla så allt stämmer och är bra.. Men jag har tre stycken kom-ihåg-listor =) en på mobilen om dom andra försvinner och två på papper.. Haha! Så dom ska jag väl checka av ikväll och imorgon på dagen.. Har inte ens bytt handväska än, kanske dags att göra det snart! Ikväll ska jag nog packa över allt till den jag ska ha som handbagage! Åh va nervig jag är! Inget emot för vad jag kommer att vara imorgonbitti!!! Jag kommer nog inte kunna sova inatt.. Men vill gärna försöka, i våran egna säng, va hemskt att sova i en annan! Hoppas den är skön hehe..


Ska snart äta lite frukost, och sen blir det nog lunch i Birsta innan jag börjar jobba.. Jobbar ju 14-20 idag, som jag säkert nämnt 20 gånger.. Stänger med Magda, åh va ja kommer diskutera resa känner jag ;P Haha hon kommer tycka att det är så skönt att komma hem sen.. Och då måste vi snabba oss, för ikväll är det tydligen hockey (har inte så jättebra koll på det där, men men..). Får se om vi kollar på det eller på Talang och Bonde söker fru ;P Bonde söker fru känns mer som ett måste, även om man bara får se dom ikväll! Hehe.. Dom brukar ju vara så söta!


Haha en rolig grej bara, än så länge ser vädret jättebra ut för Alcudia, MEN fredag den trettonde nalkas det regn.. Haha! Skulle väl va bra passande! Men så får de väl vara så då!


 


Ha en bra dag, jag känner på mig att min blir perfekt! Plus att tjejen igår som jag ringde och skällde ut fullständigt gjorde sitt jobb, hon har fixat till så jag inte är avanmäld längre, utan blir det på måndag-söndag.. Det tackar jag för! =) Glad, glad! Nu frukost!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards