Alla inlägg den 28 december 2010

Av Isabelle - 28 december 2010 18:36

Ja idag flyttstädade vi den gamla lägenheten... SKÖNT att ha det gjort må jag säga! Nu kan vi bara tänka på den här.. Iof är inte besiktningen förrän på torsdag, men då jobbar jag, så mitt jobb med den gamla är klart. Hoppas bara den "går igenom utan anmärkningar" vore så tråkigt om Johan måste fixa något ensam =/..


Snart kommer Johans farmor och farfar, samt syster på besök =) Ska bli kul! Och så får som ju se vår nya lya..


Efter flyttstädningen idag var vi ute i Birsta (tro det eller ej) haha.. Vi handlade massa mat och snacks och sånt inför nyår =).. Ska ju ställa till med fest! Det kommer bli niceliniceigt ;D 


Kort inlägg nu, jag har inte så mycket att säga.. 


Imorgon blir det kanske att storstäda badrummet här, sen på kvällen är vi bjuden till min bästa mamma på middag. Mysigt mysigt =) Då slapp vi ju även bestämma något att äta imorgon hehe.. Och sen på torsdag jobbar jag, efter det blir det bingolottos uppesittarkväll såklart ;).. Då kanske jag blir miljonär! Så är det tänkt iallafall! Sen är det NYÅRSAFTON!!!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards