Alla inlägg den 24 december 2014

Av Isabelle - 24 december 2014 10:26

Idag är det bästa dagen på året! Mysigaste! Och mina älskade barns första jul! Idag ska jag njuta hela dagen. Det kommer förmodligen inte bli som det alltid har varit eftersom det är två andra som bestämmer! Men det kommer va undetbart!

Nu på morgonen så fick vi sova till 08.30, sen har vi ätit skinkmackor och lussebullar! Pojkarna sover nu så jag måste passa på att sminka mig, duscha och platta håret. Kanske inte den ordningen riktigt!

Igår vann brorsan en ny lott på bingon men jag fick den. Men hade ju ändå tänkt att spela nyårsbingo så det blir bra det! Tack bror! ?

Efter förlossningen tänkte man att kläderna skulle passa bra men då började man ju amma så kan knappt ha någonting. Suck! Det blir en as-gammal vardagsklänning.. Svinless på den men vad gör man då? Det blir ju jul ändå!

God jul på er alla! Hoppas ni får en fantastisk dag!! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards