Alla inlägg den 1 april 2010

Av Isabelle - 1 april 2010 23:15

Ja nu har jag packat allt utom laddaren till mobilen, smink, hygien-artiklar och Johans sockar! Nu är det nära.


Fredag - Firar vi mormors 90-års dag med släkten!


Lördag - Tvätt och packa det sista, samt kolla igenom så vi har allt.


Söndag - Tåget går klockan 12 så Sikström skjutsar dit oss. Sedan när vi är framme äter vi middag och den lär komma upp lika snabbt igen pga min nervositet.


Ja sedan bär det av på måndag! Ett väldans tjat om Paris nu men det bjuder jag på! Inte ofta jag är utomlands om man säger så, så jag är rätt i gasen. Haha jag skulle kolla upp synonymer till "exalterad". Och här innan fick ni resultatet.


Nej nu ska man kanske gå och lägga sig så man orkar träffa alla släktingar imorgon? Haha skoja, det ska faktiskt bli väldigt roligt. Eftersom jag träffar mina kusiner och kusinbarn ca en gång om året och de kommer imorgon (dvs det blir den här gången för i år).


Godnatt, eller som jag kommer säga om en vecka, "Bonne nuit"!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards