Alla inlägg den 3 april 2010

Av Isabelle - 3 april 2010 15:49

Jag befinner mig i Frankrike, Paris måndag den 5 april till fredag den 9 april. Sedan sover vi i Stockholm till lördagen den 10 april, och är hemma i Sundsvall på kvällen runt 23.00

Hejdå så länge!

/Izzuz

Av Isabelle - 3 april 2010 15:42

Jag vill passa på att skriva en rad till Johan. Det är ju nämligen hans födelsedag imorgon söndag, men då sitter vi på ett tåg så det blir inte mycket till fira. Men och andra sidan fyller han bara 24. Nästa år blir det stor fest! Då kanske vi ska slå ihop eller något, jag fyller ju 20 då så det kan bli stooooor fest. Men det är ju alltid roligare med fler fester! Det återstår att se. Det är ju trots allt ett år kvar!

Jaja, jag vill passa på att gratta min älskade pojkvän som nu blivit ett år äldre. Vi får fira desto mer i Frankrike.

Nu blir det kanske lite tomt här i bloggen, lite nördigt kanske att ta in på internetcafé och blogga från utlandet? Aja uppdaterar er när jag kommer hem, då ska ni få en lista på allt jag handlat! Ha det bra här hemma!

/Izzuz

Av Isabelle - 3 april 2010 15:38

Nu är även Johans sockar nedpackade! Väskan är stängd, låsen är låst och spännbandet är knäppt. Imorgon bär det av till huvudstaden Stockholm och på måndag till huvudstaden Paris! Det ska bli fruktansvärt roligt. Fått jättemånga bra tips om vad man kan göra, och det känns bra.


Igår kväll däremot hade jag en svacka, fick panik över flygningen. Jag tror nämligen någonstans där inne att jag är flygrädd, men det återstår att se. Fick ha ett terapisamtal med Johan och då kändes det genast bättre.


Ett problem som uppstått. Det följde med 2 nycklar till min DYYRA resväska, men det är tydligen bara en av dem som fungerar, så tappar jag bort min nyckel nu kan vi inte komma in i väskan! Haha! Jag ska gå in till återförsäljaren när jag kommer hem och klaga så jag får en ny nyckel som passar. Bedrövligt, här betalar man 800 kr och så fungerar inte ens nyckeln. Fy! Den är iallafall rosa!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards