Alla inlägg den 25 april 2010

Av Isabelle - 25 april 2010 18:35

Idag har det blivit lite shopping och mys.. Nu förbereder vi oss inför Bingolotto som börjar klockan 19.00, säger som Svenska Spel, "Sitt inte lottlös!". Idag införskaffade jag mig för övrigt ett par rosa skor. Jag kör stenhårt på det rosa temat. Nu är jag ute efter rosa armband, och det har jag hittat på ur&penn, kanske blir dom. Ska nog även köpa en rosa väska från Cubus som jag förmodligen nämnt innan, men den är nice! Samt rosa nagellack från Åhléns och möjligtvis ett rosa linne antingen från Åhléns eller H&M. Lista är som ni märker lång!


Imorgon är det måndag igen, då får vi se om jag får höra något om hur det blir med sommarjobb, är nervös inför det där. Får jag inte jobb så har jag inga som helst pengar i sommar, och får jag jobb så kommer jag bli vääääldigt lycklig!! Men som sagt, det får vi kanske se imorgon, jag uppdaterar er!


Jag har nu varit brödfri en vecka föresten, det har jag gjort rätt bra tycker jag. Fortsätter så. Jag ska kämpa på till studenten och dit är det faktiskt ett tag. Vill gå ner iallafall 8 kilo till, men det tar vi som det kommer, ingen stress. PANIK..! Stranden -10? Hmm, skulle inte tro det.. Haha!


Nej nu ska jag gå och hoppas på att vinna några tusen på Bingolotto, håll tummarna för mig så berättar jag sedan hur det gick. Olov 60, sexa, nolla! Hihi! Ha en trevlig kväll!

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards