Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Isabelle - 10 maj 2010 08:57

Nu är det måndag och vecka 19.. Dåligt uppdaterat har det varit här, men det kan bero på att det inte hänt någonting. Onödiga inlägga är ju just onödiga så då kan man lika bra låta bli? Eller? Ändå ingens om läser dem. Men nu har Linnea efterlyst ett inlägg och här kommer det!

Min vecka 19 ser ut på det här viset..


Idag måndag: praktik 13-20.. Ska ta en promenad dit, hem får vi se, det blir väldigt sent och kommer nog vara TRÖTT. Känner mig redan seg, men önskar att jag orkar med det!


Imorgon tisdag: praktik 9-16, inte så farligt, det är rätt sköna tider.. Jag tar då en promenad hem från birsta.. Kommer nog att vara rätt seg på morgonen.. Det återstår att se..


Onsdag: praktik 8-15, och så ska jag äta myslunch med Vicki. Sedan ska jag få hit en tjej som ska demonstrera lite Mary Key för mig, Vicki och Elin. Mycket mysigt blir det nog =)..


Torsdag: LEDIG, då blir det mys och stan och allt möjligt på dagen, sedan klockan 18.00 är det middag hos Johans morbror Peter.. Det ska bli roligt!


Fredag: LEDIG, då är jag öppen för förslag, man kan väl inte bara vara hemma på en fredag ;)? Haha. Får se vad Johan har tänkt sig, han är ju också ledig då.


Lördag + Söndag: Jag jobbar hela daaagarna och tjänar massa pengar! Kul de med hehe..


Nu så ska jag göra mig i ordning för en promenad, ska även äta någon form av lunch innan jag börjar jobba så jag slipper ha med mig någonting eller köpa någonting där.. 


PS. 31 dagar kvar till studenten, om en vecka är det mösspåtagning och festerna samt nedräkningen börjar på riktigt!!. DS.

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards