Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Isabelle - 14 maj 2010 18:29

Känner mig allmänt hängig och rastlös men samtidig inte på humör ikväll. Så därför valde jag att stanna hemma från middagen på stadshuset. De skulle även festa efteråt men jag känner att det kommer bli tillräckligt med fester nu nästa vecka så jag överlever utan. Plus att jag jobbar imorgon och söndag, då måste jag vara utvilad och fräsch!


Köpte för skojs skull en trisslott idag. Plötsligt händer det! Eller varje gång.. Jag vann ingenting som vanligt! Men jag har ju inte direkt haft någon speciell tur idag, därför jag tänkte att jag kanske skulle kunna vinna men ickesanicke! Så blev det inte!


Ikväll blir det TV-mys för mig själv.. Postkodmiljonären, Talang 2010 och American pie The wedding. Mysigt tycker jag, sedan inatt får jag se om jag ska hämta Johan. Lovade att jag hämtar honom, speciellt om det regnar vilket SMHI har lovat. 

Men innan kvällsmyset så ska jag fundera ut och testa lite vad jag ska ha på mig på mösspåtagningen tror jag. Jag ska även kika runt på internet om det finns någonting någonstans jag skulle vilja köpa. Jag är så shoppingsugen, vill ha en helt ny garderob! GE MIG!


Nu ska jag grundligt gå igenom alla hemsidor som innehåller kläder. Måste även packa upp grejorna jag köpte idag. Jag köpte nämligen 5 par trosor, puder, glans spray och värmeskyddande spray. Tråkigt men nödvändigt!


Uppdaterar er senare om jag skulle hitta någonting att köpa, för ni lär ju bry er, annars skulle ni inte läst klart detta inlägg. Ellerhur? Det ligger något i det.

/Izzuz

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards