Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Isabelle - 30 maj 2010 01:06

Ja som alla redan vet så vann Tyskland Eurovision song contest, säger som jag och Sikström skulle sagt.. Hmm, eller ne det säger jag inte! HAHA! Internt, men det bjuder jag på! Vi kollade iallafall på "Schalger"-festivalen hemma hos Vicki, sedan hämtade jag Johan som tillbringat kvällen hos Forsell. Och nu ska jag snart lägga mig och sova eftersom jag ska jobba imorgon.


Jo såhär ser min morgondag ut!

Kliver upp, fixar mig för kvällen, blir skjutsad till Birsta för jobb mellan 12-18.. Klämmer nog även in en shoppingrunda där emellan.  Sedan efter jobbet blir jag hämtad, och då åker vi direkt till Stekhuset för att bjuda mamma på middag. Det är ju nämligen MORSDAG imorgon, det får man inte glömma! Sedan åker vi hem och sooover, och sen är det ny vecka!


Kort om den nya veckan:

Måndag: sola och träna

Tisdag: träna

Onsdag: sola och träna

Torsdag: träna

Fredag: sola och träna, sedan blir det fest!

Lördag: jobb 11-17, sedan möjligtvis fest igen!

Söndag: jobb 10-16, och sedan ska jag väl träna eller sova, jag föredrar sova!


Som ni märker så ska jag försöka mig på en vecka av träning, det kommer garanterat gå som det går. Men sedan hur det går vet vi ännu inte. Men förmodligen blir det inte så mycket tränat om jag känner mig själv rätt, *suck*.


Sova var det, ska sluta planera nu känner jag, måste få min sömn! Tänderna är ju faktiskt redan borstade, och sminket är av. Så jag uppdaterar er säkert imorgon. Godnatt!

/Izzuz 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards