Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Isabelle - 3 januari 2012 17:00

Nu så var veckan uppbokad =)! Det är kul när det händer saker tycker jag. Nu har vi tagit det lugnt och myspyst sedan i söndags =)!! Har även börjat träna med mitt kinektspel, har sån träningsvärk idag så jag inte kan gå! Skulle träna aerobics ikväll men jag kan ICKE! Jag vilar upp mina ben till imorgon, då kör vi step!! Jag och syster ska träna! Och på dagen tänkte vi gå på stan en sväng, och på kvällen ska vi hälsa på Sandra och Anders =) 


Ikväll blir det filmmys precis som de övriga kvällarna nu på senare tid =) Och så kanske ett eller annat sällskapsspel! 


Mitt nya liv är även påbörjat, idag blev det sallad till middag, och igår blev det tro det eller ej sallad till middag ;D Haha vi får se hur länge detta håller i sig, det vet man aldrig! Kommer jag bara igång med träningen nu så blir de perfekt. Jag hoppas mina jobbtider matchar ihop med de passen jag vill gå på =) Ska se om det kommit ut något vårschema än.. =)


Ha en trevlig kväll allesammans. Och TÄNK att det är 2012. Inte greppat det ännu!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards