Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Isabelle - 25 januari 2012 22:57

Jobbat igen =) Imorgon är jag ledig och då ska jag leka med Tonya. Vi ska på stan och birsta en sväng, sen hem till henne och umgås!! Det kommer bli kuuul! Och på kvällen ska jag träna step, det är på tiden! Det kommer också bli jättekul ;P Kommer ju inte kunna gå nästa vecka eftersom ja jobbar till 20.10 då.. Men imorgon blir det av!


Och imorse! Jag måste berätta! För er som vet hur det ser ut här blir det lite lättare! Vi bor ju i nå radhusaktiga hus. och mellan dom och busshållsplatsen (stora vägen) går det ett buskage eller några träd som står där. Absolut ingen skog, inte ens en dunge? En alle utan hål? haha ja jag vet inte!

Men hur som helst, jag stod och väntade på bussen imorse, så kom det en stor hund jättesnabbt uthoppande ur buskarna/träden och sen kom det två till.. Haha först då såg jag att det var rådjur. Så tre stycken alltså, och alldeles vid husen? Herregud.. ;D Kanske någon som matar dom? Jaja jag hann inte få fram kameran på mobilen, men jag såg dom länge. Var mitt i ett sms, men nu har jag lagt in kameran på första skärmen, så borde gå snabbare nästa gång!!


Har en bild till er idag! Såhär ser våran blomma ut när han inte fått vatten.. Eller våra blommor! Har två likadana! Vattnade den nu, så ska komma ihåg imorgon och ta en "efter" bild så får ni se hur den ser ut när den är glad! Hehe..


 


Nuuu ska jag snarka snart! Sovit ut flera dagar nu, och imorgon blir det ännu en sovmorgon på min lediga dag. Jobbar sedan fredag och lördag. Ledig söndag som jag nämnt tidigare! =)

Ha en bra kväll allesammans, och godnatt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards