Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Isabelle - 10 januari 2012 09:56

Det blev en bra start på jobbet efter semestern! Kände mig utvilad och tiden gick sjukt fort! Jag städade igenom hela babyavdelningen och mellan det så stod jag i kassan och packade upp varor på skönhetsavdelningen samt min lilla lunch jag skulle klämma in. Eller kallar man det middag när man har lunch klockan 16.30 ;D? Jag vet inte haha..

Igår hade jag bestämt att INGET skulle få ändra på mitt humör, var på så bra humör igårmorse. Och så gick jag till bussen och så hamnade vi bakom en plogbil så vi körde kanske 30 km/h högst. Och när vi kom ner på navet så stod iallafall min buss kvar och väntade, alla andra hade åkt!! Och när jag klev ur bussen åkte även den. HAHA. Fick vänta på nästa, tur att jag alltid är i tid och tur att det är 10 min mellan bussarna den tiden =)!

Sen skrattade jag för mig själv på bussen när jag klev på nästa och tänkte "jaha, nu kommer jag bara få sitta i 20 minuter på jobbet istället för 30!" haha..


Nu my friends lyssnar jag på Spotify, mååånga nya härliga låtar i min playlist! Peppar upp för mer woork today! Jobbar 13-19 idag, sen ikväll ska jag kolla på nästa avsnitt av Sveriges mästerkock =) SJUKT BRA! Haha jag fastnar för sånna program ;P Dom är ju bara för härliga i juryn ;D


Sen sist men absolut inte minst!!



GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS TILL MIN SYSTER


OCH MIN BROR SOM FYLLER ÅR IDAG!!!


GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!


NI ÄR BÄST!! =)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards