Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Något glömt!

Av Isabelle - 28 maj 2010 08:07

Dans idag igen.. Nu ska vi se, såhär ser helgen ut..


Fredag: Dans, lunch med Sikström, myskväll


Lördag: Jobb, fest


Söndag: Jobb, middag med mammsen, det är ju nämligen morsdag på söndag!


Sedan är det ny vecka, vilket innebär ännu mer dans, och fest! Då är det ju bara en vecka kvar till studenten. Idag är det 13 dagar kvar! Tiden går SNABBT! Och det gillas! Igår längtade jag lite till jul, vilket innebär att det är för kallt ute! Jag vill faktiskt ha en rejäl sommar först. Så det så!


Och jag kan inte heller låta bli att kommentera gårdagens FLOPP! Sverige kom inte ens vidare till final i Eurovision song contest! Kan det ens hända?! Helt sjukt!! Och kollar man på några av de andra som kom vidare så kan man fundera på hur de röstar! Jag blir så ARG!


Men nu eftersom jag snart är klar i skolan så har jag lärt mig att man inte ska avsluta offentliga texter negativt, så därför skriver jag en rad till!


"Sjung om studentens lyckliga dag,

låtom oss fröjdas i ungdomens vår,

än klappar hjärtan med friska slag

och den ljusnande framtid är vår!


Inga stormar än

i våra sinnen bo,

hoppet är vår vän,

och vi dess löften tro,

när vi knyta förbund i den lund,

där de härliga lagrarna gro,

där de härliga lagrarna gro,

HURRA!!!!"


Nu är det bara att träna in denna sång, för den ska nämligen sjungas framöver! Och med det önskar jag er en mycket trevlig fredag, nu ska jag bege mig till skolan för att dansa!

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards