Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Isabelle - 3 oktober 2010 11:20

Söndagar är ganska bra dagar. Det känns som att man inte har så många måsten. Förutom varannan söndag då man har tvättid förstås! Men det har vi inte denna söndag, det tar vi nästa vecka! Idag blir det kanske lite shoppingmys, promenaden får vi se hur vi gör med, det känns så kallt ute, men som sagt kan man ju klä på sig!


  



Det känns redan som jag är på bättringsvägen! Iof vet jag inte om man kan vara det andra eller tredje dagen, men varför inte?! Någon gång måste man ju ha turen på sin sida! Skönt om det försvinner till veckan.. Alltså inte turen, utan förkylningen. Då ska jag träna! Göra upp något form av träningsschema så jag vet vad jag ska åka på. Det blir så mycket lättare då!


Ikväll är det Ensam mamma söker. SJUKT bra program ;P Och till veckan börjar ju Bonde söker fru och Robinson som jag tidigare nämnt! Onsdag och torsdag är det som gäller. Då får jag gå på tidiga pass, eller ta promenader, det går ju även på Play på internet också men man vill ju veta vad som hänt på en gång ;) haha..


Nu ska vi hitta på något och njuta av söndagen!

Föresten snart är det den 12/10 och det var den bästa dagen i mitt liv för tre år sedan! Då blev jag och min älskade Johan tillsammans! Tänk att det redan gått tre år. Tiden går fort när man har roligt! =) 


Ha en underbar söndag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards