Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Isabelle - 4 oktober 2010 23:18

Haha ja min nya färg på bloggen fick bli svart, grått, vitt.. Matchar allt! Känner mig rätt nöjd, nu kan jag blogga vidare imorgon! Nu är det dock dags att sova!


  


Godnatt!

/Izzuz

Av Isabelle - 4 oktober 2010 22:54

Ja och kanske är det just DIG jag menar!! Det här är ett argt inlägg! Jag ber om ursäkt innan jag ens börjat! Blir så less på folk som aldrig kan höra av sig, vad det än gäller! Jag är alltid den som måste ta kontakt. Linnea idag var iallafall söt! Hon var faktiskt väldigt söt och ringde mig och sen blev det till och med en promenad.. Vad är de med folk?! SÅ jävla upptagen kan man väl inte vara så man inte ens hinner slänga iväg ett sms emellanåt?! Va?! Herregud.. Att jag ska måsta sitta och knåpa ihop en massa onödiga frågor som jag egentligen inte bryr mig ett skit om bara för att få lite kontakt! Nä nu får det vara nog.. Vill någon nåt så kan ni ju höra av er, annars blir det en fortsatt lugn framtid för mig!


  


Denna dag har varit bra och gått i promenadernas tecken. Jag tog två promenader idag. Först en med bästa Linnea runt Sidsjön. Sen tog jag en med min älskade Johan. En långpromenad på närmare två timmar blev den andra, riktigt mysigt! Och den första blev två varv runt Sidsjön! Mycket nice.. Fick jag prata ut lite med Linnea hehe, lufta tankarna lite.. För övrigt LIVRÄDD för att åka bil.. Kom på det idag! Haha jag blir bara mer och mer åkrädd! Inget illa menat till dig Linnea, det gäller alla haha!

Sen framåt eftermiddagen mellan båda promenaderna så kom en gubbe från Skanska eller nåt och bytte lås/handtag till toaletten. Fint blev det, nu måste bara målaren fixa till.. Just nu är det hål från de förra handtaget kvar! Inte så nice.. Men han skulle komma imorgon eller nåt som jag förstod det. Lite luddig kille men mycket trevlig och pratglad var han hehe.. Tur att nån är det!


Imorgon så ska jag ta en promenad med Janna när hon slutat jobbet. Det blir förmodligen Sidsjön som förra gången. Fint att gå runt där, plus att det blir en bit. Tråkigt att gå ut på nån liten kort promenad bara. Jag gör mitt bästa för stranden 2011. Började mitt nya nyttiga liv idag! Har gått bra hittills! Haha! Men jag började EGENTLIGEN igår, men då fuskade jag lite. Blev en negerboll!


Imorgon ska jag även på arbetsförmedlingen och diskutera pengar. Nån ersättning man tydligen får när man varit arbetslös i tre månader. Det tackar jag och tar emot! All ersättning är bra ersättning! Får se imorgon vad dom säger. Har sökt en massa jobb också, så jag hoppas på svar från dom, se om dom är intresserade..


Nu ska jag nog gå ifrån rosa tema också tror jag.. Ska experimentera lite! Kan bli svart/vitt, eller nån annan färg.. Vem vet?!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards