Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Isabelle - 10 oktober 2010 19:26

Bilden får tala för sig själv! UNDERBAR doft! Johan fick den.


  

Av Isabelle - 10 oktober 2010 18:38

Ja igår var det överraskningsfest och relax för Johan O och Calle.. Det blev ju faktiskt lyckat.. En liten incident hände ju också. Brandlarmet på Himlabadet gick igång, så alla fick utrymma. Fick så ute i morgonrock på bar backe.. Som tur var hade Olof med sig handduken ut som vi fick stå på! Sen fick vi fortsätta bada när de kom på att det bara var ångbastudörren som stod öppen för länge.. Aja riktigt nice var det! Sen blev det fest hemma hos Johan och Klara, även det var RIIIKTIGT nice! Hehe skitkul hade vi, blev dock ingen krog för mig eftersom jag skulle jobba idag 11-17. Men nästa gång kanske hehe..


Jobbet gick kanonbra, jobbade med M-T, Magda och Kim. Idag fick jag slå in en herrbetjänt, haha det var.. hmm.. intressant? Haha Magda och jag hjälptes åt, riktigt fint blev det ju faktiskt! Det skulle man nästan haft en bild på.. "vänta kunden, vi måste få ta en bild.." haha.. Aja, det var skoj! Fick även en extratid, ska jobba imorgon istället för en på jobbet som är sjuk. Så det är ju bra!


Jag ska ju börja träna nu också på riktigt hade jag tänkt.. Så såhär tänkte jag träna i veckan, om det inte blir ändrade planer i jobbschemat etc.. Man vet ju inte om det kan bli nån fler timme hit eller dit.. Men annars ser det ut såhär..


Jobb:

Måndag: 10-19

Tisdag: 11-16

Fredag: 9-16

Söndag: 12-18


Träningar:

Måndag: Medel 20.00

Tisdag: Bas/station 18.30

Onsdag: Skivstång/kondition 19.30

Torsdag: Medel/station 19.30

Fredag: Promenad i friskluften =D

Lördag: Bas 09.00 (vill pallra mig iväg men mycket tveksamt)

Söndag: Aerobics 19.00


Sen får vi se vad som händer med detta, men det här är min plan iallafall ;P 


Ikväll blir det Ensam mamma söker! Sen sängen för jag är sjukligt trött!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards