Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Isabelle - 7 oktober 2010 14:03

Ja i morse 07.20 ringde det på dörren. Det var förmodligen skanska, ingen aning. Jag satte mig upp i sängen, tog på mig ett par strumpbyxor, la mig ner och somnade om. Det var ingen som tog sig friheten att komma in med huvudnyckel, och ingen som ringde Johan och frågade om nån fullmakt, inte heller någon som ringde på igen. Så då fick det vara! Klockan 07.20 hur tänkte dom då? Vanliga människor som är lediga sover väl den tiden?! Okej om dom hade kommit 10.00 som dom gjort nån annan dag! Då hade jag ju till och med öppnat. Haha, aja det är inte mitt problem. Jag känner att dom är färdiga här i våran lägenhet! =D


Janna skulle leka med nån så vi skulle hoppa promenaden idag var det tänkt, men jag har bestämt nu att jag måste gå ut själv ändå.. Annars kommer samvetet och säger ifrån! Så efter detta inlägg ska jag pallra mig iväg!


Igår tränade jag med Janna. Vi var på skivstång/kondition 75 minuter. Det är ett bra pass, känns skönt efteråt. Idag har jag lite träningsvärk i armarna, men det är ingen fara. Så ikväll blir det station/medel 90 minuter med Sickan..


Igår började även Bonde söker fru.. Jag tyckte det var rätt bönder man ska få se i TV, det blir nog en höjdar-höst ;P.. Mitt favoritprogram hehe.. Och JUST JA idag börjar Robinson. Då måste jag se det på tv4play ikväll när jag kommer hem.. Eller tv3 eller vart det nu går!! Då är jag ju och tränar.. Men det fixar vi nog lätt!


En grej till! Hör och häpna! Igår köpte jag två julklappar till. Så nu har jag endast två kvar att köpa! Och gårdagen gick även i LYCKANS tecken! Jag fick fler jobbtider.. Så nu har jag tider oktober ut. Känns riktigt bra, och jag hoppas det blir fler framåt jul. I like!


Nu blir det promenad innan jag kommer på att jag hellre vill sova eller nåt! Iof har jag sovit en timme nu mellan 12-13 men de behöver jag inte berätta ;)..

Bye bye!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards