Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Isabelle - 2 mars 2012 18:21

Hurrni nu såhär i efterhand har dessa 4 dagar gått fort. Men samtidigt kändes det som evigheter sedan jag lagade soppan?

Jaja =) Soppan funkar bra, INTE lika gott när man fryst den, men helt okej. Den var starkare innan så det brann i munnen, nu brinner det inte! Och vet ni vad? Jag har druckit upp ett paket mjölk idag.. Eller tetra heter det väl. SJUUUUUUUUKT ÄCKLIIIIIIIIIIIIIIGT!!!!! Men äntligen är den uppdrucken! Och jag mår bra (trodde jag var mer allergisk än jag var, eller också har det inte brakat lös än ;D). Ska ju bara äta soppa två dagar till nu, sen är det klaaaart. Då är det en grönsaksdag på måndag, sen så ska jag väga mig på tisdag. Nervig ;D


Imorse hade jag ställt klockan, klev upp tidigt och gick med Magda, vi tog en powerwalk (så gott det gick), det var väldigt blåsigt och haaalt. Så det var en bra start på dagen. Även imorgon och på söndag ska jag ut på promenader! Och på söndag blir det aerobics!


Sen åkte jag till Sandra och Lexie, och vi spelade lite, kolla på tv, och sen minns jag inte? GUD va tiden gick fort?! Hmm.. Jaja =) Myspys iallafall!


Nu ikväll blir det bowling med Tonya och Christian, jag hade planerat att vinna! Så trist för dom andra ;P haha! Hur det gick med det kanske jag skriver imorgon, annars vet ni ;) HAHA!

Ha en bra kväll allesammans och trevlig helg!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards