Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Isabelle - 4 mars 2012 12:34

Gårdagen var rätt lugn! Vi var ut på Alnö och tog en promenad på dagen i skogen där, riktigt mysigt! Sen åkte vi hem och myste på hela kvällen till Melodifestivalen såklart, och en film, samt lite spel =)!

Och igår fick jag äta nötkött! Jag kommer ALDRIG bli vegeterian!! Så fruktansvärt gott med kött. Vi åt, det var som pepparbiff, exakt likadan FÖRUTOM att den hette vitlöksbiff istället och att det var peppar och vitlök runtomkring. Kan starkt rekomendera detta! SJUKLIGT god!! =)  Så jag åt vitlöksbiff och två tomater till middag! HAHA!


Idag är det söndag, sköööönt hurrni! Jag gillar söndagar rätt mycket. Idag är det men sista sopp-dag. Väldigt skönt, jag tål inte konsistensen längre! Smaken är bra, men inte det mosiga, usch! Men har bara 3 tallrikar kvar, sen är jag färdig med detta =) Imorgon blir det ju råris och broccoli ;D

Vi kom nyss hem ifrån en långpromenad på en timme och 20 minuter =D Skööönt! Och ikväll ska jag åka och träna aerobics. 


Imorgon jobbar jag, börjar 8 så jag ska nog lägga mig i tid =)! Kanske somnar till en Wallander like always? Haha..

Ha en bra kväll hurrni. På tisdag får vi se om jag är något gram lättare eller inte.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards