Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Isabelle - 21 mars 2012 20:39

Hello hello!

Nu var det länge sedan må jag säga! En vecka sedan närmare bestämt. Jag har jobbat mycket igen, och då vet ni hur det blir med bloggandet. Den här veckan har gått så SJUKT fort att jag kan inte fatta det!

Ledig idag, och då har jag sprungit runt i Birsta (tro det eller ej) med Sandra och Lexie. Och vi shoppade på rätt bra. Imorgon jobbar jag igen, sen jobbar jag även fredag och lördag. Fredag ska vi fira bästa Magda som fyller 25? Haha och på lördag ska vi fira Sandra och Jacob. Och på söndag så ska vi tvätta och sova och träna =) Mycket nu!


Sen för er som är nyfikna blev det restskatt i år, tack vare försäkringskassan.. Men man får betala tillbaka och se glad ut. Redan gjort, snart glömt! 


Köpt massa fina nya kläder på sista tiden, handlat på jobbet och på gina =) Skönt med lite nytt, länge sedan jag hittade någonting nu! Kommer inte ihåg när jag köpte kläder sist! 


Och så är jag sugen på att äta soppa igen, men ska nog vänta ett tag till, eller också kör jag på sallad som jag äter nu.. Det funkar också bra =)! Och man får ju äta vad man vill till, I LIKE!


Nu tv =) Ha det braaa!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards