Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Isabelle - 7 mars 2012 19:19

Hur kom jag hem?

Haha jag använde RunKeeper idag när jag var ute och gick, som ska visa vilken sträcka man gått, hur snabbt man gått, hur lång tid det tog och hur långt man gått. Och efter fem km fick den för sig att stänga av sig genom fickan, jag verkar ha touchbyxor eller nåt. Så hur jag kom hem, det vet ingen utom jag. Jag gick! Haha gick iallafall 7 km, och ca 7 km/h så höll bra tempo =)! Skönt!

Sen nu på eftermiddagen har jag varit på ett medelpass, puls/medel. Riktigt skönt, jag kände mig inte allt för trött, eller jag kände i låren i slutet men annars så gick det faktiskt bra =)!!


Imorgon ska jag även pallra mig ut på en promenad hade jag tänkt och på kvällen ska jag träna step!


Till middag idag åt vi indonesisk kycklinggryta, fruktansvärt gott! MUUUMS =)! Åt med sallad och lite ris! Jag måste hålla i mina duktigheter så kanske man går ner något gram till.

Jag borde väga mig en gång i veckan högst, men det skulle jag inte klara av! Haha! Ska försöka men tror inte det kommer gå!!


Åh det är en reklam på tv nu med massa paket, VILL OCKSÅ ha!! !


Nu ska vi kolla på halv åtta hos mig, sen mästerkocken!! Och så ska jag ladda upp för morgondagens prommis!

Ha en bra kväll allesammans!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards