Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Isabelle - 9 mars 2012 12:19

Tack, tack för att motivationen eller vad det var äntligen hittade mig! Jag tänkte gå och träna lunchpass, men jag var för lat. Jag tyckte det var mysigare att ligga i soffan och kolla på skilda världar. Fy på mig tänkte jag, fick jättedåligt samvete och tog en svettig långpromenad. 7 km blev det idag igen =) Hääärligt! Imorgon och på söndag måste jag lura ut Johan =) Så SKÖNT när man kommer hem igen. Nu har jag efter att jag duschat typ 3 timmar på mig med skilda världar =D Hihi! MARATOOOON!


Skulle även ha städat lite här hemma, men det kan vänta någon timme till tror jag =) 

Näe, pepp, pepp hurrni! Nu är vi igång med träningen. Hoppas bara jag kan hålla i detta när jag jobbar igen till veckan, jag får så lov att tvinga ut mig på promenader iallafall =)! Dock inte måndag och tisdag när jag jobbar mördardagar ;D Det får räcka hehe..


Ha en bra daaaaag och trevlig helg! Det ska jag ha!

Btw, vem hejjar vi på imorgon?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards