Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Isabelle - 3 januari 2015 18:16

Ja nu är det 2015.. Sjukt!
Igår var vi bjudna på middag hos Johans morbror! Väldigt trevligt! Svårt dock att stå emot god dricka och efterrätt.. Känner sig så dum när man tackar nej, men nu måste jag klara det här! ?
Känner mig duktig iallafall som lyckades! Nu är nästa svåra syrran och brorsans födelsedag den 10/1!

Mina älskade hjärtan är 5 månader nu! Stoora skruttar! Rasmus är jätteduktig att snurra runt till mage! Han hamnar på mage hela tiden nästan hehe... Lukas har inte riktigt knäckt koden än!

Jag har fått en tidningsprenumeration av iForm av Johan som jag önskat mig. I hopp om att bli peppad och påmind varje månad om att vara duktig! + lite läsning nu när man blir hemma ensam. Eller jag blir ju knappast ensam! Haha jag hinner kanske inte ens läsa något? ?

Nu ska jag läsa lite vi föräldrar och krypa upp i soffan innan boysen drar igång kvällsperioden!

Någon som har tips på hur man får bort sötsuget på kvällarna? Ska man börja dricka te eller något istället? Ja det är frågan...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards