Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill jag väl knappast påstå att man lyckats med! Att ha tvillingar är ibland en cirkus!

Jag har ju tydligen ändå tid att blogga så det går rätt bra idag! Det är matningarna som är struliga och tar tid! Buset går hyfsat bra!! Mina små hjärtan! Dom skrattar åt varandra, drar ur varandras nappar och slåss! Syskonkärlek redan! Så kul att se när dom busar med varandra! Något i deras små hjärteögon säger att dom gillar det!

Nu har jag två övertrötta små knoddar här på soffan. Ena slocknade nästan direkt med den andra har svårt att komma till ro!

Nu kanske jag ska läsa lite vi föräldrar och ta en ostmacka när dom somnat. Samt förbereda inför nästa matning såklart. Gäller att vara steget före dessa två! Min kärlek till dom är enorm!!! Dom är det bästa som finns, det finaste jag har! Kan börja gråta bara av att titta på dom!

Lite klurigt med vad man ska prata om med dom när man är själv, vill ju att dom ska höra min röst. Så jag sjunger, läst två emil-böcker och berättar ju allt jag gör för dom hehe.. Sen poppar jag bra musik såklart!

Nu somnade mitt andra hjärta! Nu ostmacka!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards