Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39

Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv.
Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Ligger dom för länge i gymmet eller sittern blir dom ju arg. Vilket resulterar i skrik och dålig matro för den andre..

Lukas matstrular ju som fan. Enligt barnkliniken var det en utvecklingsfas. Samtidigt som han fått en tand. Men jag tror att vi har löst det nu. Han vill helt enkelt inte ha ersättning längre. Han vill ha mat! För idag har han ätit jättedåligt och nu på kvällen vägrade han flaskan. Testade då med gröt och den åt han upp allt av + päronpure.. Ska höra med bvc va dom säger. Vi får nog börja snabba på med maten på lillevän. Bra att han äter det iaf! Peppar peppar ta i trä!

Nu är ju äntligen Johan hemma igen efter jobbet. Ätit grönsaker gjorda i ugnen och fläskfile. Nu ska vi duscha och göra oss mysfärdiga och hjärtana sover! Så kanske man hinner lite mamma å pappa mys!

Känner mig så lyckligt lottad över mina barn! Men kan inte njuta fullt ut nu när man är så orolig för maten. Jag hoppas innerligt att det ordnar till sig snart!

Hoppas ni får en bra fredag!! ? bjuder på en bild på lill-Lukas som sover gott på soffan <3 <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards