Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Lite skel..

Av Isabelle - 16 oktober 2010 23:55

Jag är väldigt glad över lägenheten etc, nu när vi kommer få flytta in den 13 december senast! Det känns fantastiskt bra.. Men samtidigt är jag väldigt jävla irriterad på människor som vänder kappan efter vinden. Säger en sak och sedan gör en annan.. Pratar emot sig själva, you know.. TRÅKIGT nå jävulskt! Tyvärr verkar det även som att dom man tror är "riktig" inte är det heller.. Sånt gillar jag inte.. Man är kanske lättlurad ändå!

Jag ogillar även folk som bara helt plötsligt kommer och "kapar" en vid fotknölarna när man gör sitt bästa och gör det jävligt bra.. Då blir man förbannat less, sånna människor borde inte få finnas.. Okej om man gör det på skoj, och sån humor har jag så jag förstår när det är skämt och inte.. Men man får väl bara ta emot och svälja antar jag! LESS LESS LESS!!


Hur som helst, idag har det varit en väldigt bra dag faktiskt.. Började med att jag var på Perfekt Home-party hos Magda.. Mycket trevligt! Jag köpte två ljuslyktor, ÄLSKAR ljuslyktor! Måste komma ihåg och föra över pengar imorgon så det blir gjort ;P.. Sen åkte vi direkt till Härnösand på middag hos Håkan och Marie (Johans pappa, och hans sambo).. Han lagar alltid så otroligt god mat, och det gjorde han även denna gång! Mysigt och kul var det!! Synd att det blir så långt mellan gångerna.. Sen efter att vi avrundat där så åkte vi till Christian och Tonya och kolla på deras nya hus.. Kul kul med hus! Det får mig att tänka på våran lägenhet, LÄNGTAR!!!


Och imorgon blir det jobb 12-18, sen blir det en date med Sandra och efter det Ensam mamma söker på kvällen <3 ÄLSKAR det programmet, men det vet ni ju vid det här laget!

Ska snart få jobbschema för november/december också lät det som, får jag se hur mycket jag får jobba.. Men det blir nog bra, måste malla ihop med flytten också.. November kommer bli en månad i KAOS bland en massa flyttkartonger.. Blir nog bra när vi väl kommer på plats!


Nu ska jag sova så jag orkar med allt imorgon! Är så trött ikväll känner jag, och less på alla människor som inte kan bete sig.. FALSKA jävla människor! Vad jag låter elak.. Det är jag inte, ärlig bara.. Jag har ju inte nämnt några namn, men ni känner säkert på er vilka ni är, och gör ni inte det så kommer ni ändå inte kunna ändra på det! Tråkigt är det iallafall!


Man ska avsluta texter glatt, och jag känner mig rätt glad, så då kan jag nog säga godnatt då! Så uppdaterar jag er säkert imorgon om hur den dagen gick..

/Izzuz

 
 
Ingen bild

Eva

17 oktober 2010 17:59

Ska nu låta som den gamla tant jag är !! Tyvärr är livet så där, den man minst anar sticker kniven i ryggen på en, sen är ju svenska avundsjukan hemsk. Det positiva i allt det du blir besviken på är ju att du vet vilka som är dina riktiga vänner. Kramen !

Isabelle

18 oktober 2010 07:53

Jo det stämmer ju.. Man blir bara så sjukt less på människor ibland.. Men det är som du säger, man vet ju sen.. Och man kan inte gilla alla ;P..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards