Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

KANON!

Av Isabelle - 18 oktober 2010 07:53

Jobbet igår gick väldans bra! Jag stängde med Christer.. Det gick väldigt segt till och från, men efteråt känns det alltid som det gått snabbt, men det kanske är för att man får gå hem?! Jag vet inte haha.. Men jag älskar att jobba på Åhléns, trivs fruktansvärt bra där, och ser fram emot alla nya tider jag ska få! Ska tydligen få jobba över 75% gick det rykten om, ända till årsskiftet! =) Jag får se schemat hur det set ut.. Kommer bli spännande att malla ihop det med flytten hehe, jobba hela dagarna, sen hem och packa, och flytta och greja. Men det gillar jag, att ha fullt upp hela tiden.. Jag är ju så rastlös av mig!!


Adressändring kan vi tydligen inte anmäla än, för vi måste veta vad det är för lägenhetesnummer på nya lägenheten.. Även på den vi har nu, vi trodde det var 40, men så verkar det ju inte vara.. Ska tydligen vara något fyrasiffrigt.. Så allt sånt där ska vi också kolla upp, och vilka avtal och grejer man måste förflytta till den andra lägenheten, och vad man måste säga upp och skaffa.. Det är inte bara att flytta inte, hundra andra saker runt omkring att pyssla med! Sen när vi är på plats kommer det bli otrooooooligt bra!!!


Idag jobbar jag 10-18 om jag minns rätt.. Skulle stå i kassan största delen av dagen såg jag.. Får vi se vad jag har att pyssla med där! Kommer ju inga varor förrän på onsdag.. Vi får se, vi får se!


Även träningen igår gick väldigt bra! Aerobics är skojsigt, och speciellt när man kan passet, när man kan ta i!! Ikväll blir det ingen träning, jag jobbar ju till 18, sen är det inte så mycket bra, eller inte så många jobbiga pass.. Och ikväll har jag annat att göra.. Vi måste även köpa flyttkartonger och börja packa lite, måste även åka till mammsen och packa lite där.. Jag har ju faktiskt en hel bokhylla med saker HAHA.. Och i garderoben och under sängen! Sängen skulle brorsan ta, för den är bättre än hans.. Bokhyllan tror jag mamma eller Carro skulle ta.. Dom får göra vad dom vill med sakerna, det är inget jag ska ha kvar! Jag ska ha NYTT och FRÄSCHT =D!


Nu är det färdig svamlat!

Ha en bra dag, och början på denna vecka! (snart är det jul och jag saknar min rosa bakgrund LITE, därav den rosa texten. Och nej, jag brukar inte ha rosa hemma när det är jul, jag har rosa hemma jämt ;) HAHAHA innerst inne faktiskt inte mycket rosa alls, så därför får det vara lite rosa här.)

/Izzuz

 
 
Ingen bild

Eva

18 oktober 2010 08:36

Jag blir såååååå GLAD när ungdomarna har jobb, så kram och grattis.

Isabelle

20 oktober 2010 07:10

tack!! =) Skönt att veta att jag har fram till nyår iallafall.. Sen får jag ta nya tag..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards