Alla inlägg den 14 september 2010

Av Isabelle - 14 september 2010 10:48

  

Av Isabelle - 14 september 2010 10:40

Ja det var HELT sjukt.. Jag satt och hade näst intill begravt mig i soffan, så fick jag för mig att kolla mailen igen i hopp om att ett mail från mitthem kanske uppenbarat sig.. Även fast jag gett upp, jag gav upp efter 16.00 då jag kollat ca 45 gånger eftersom jag antog att dom slutade på det stället då.. Men klockan 21.30 typ kollade jag mailen igen för Johan väntar även mail från nån hemsida.. Och tro på fan! Vi hade fått ett mail från mitthem med rubriken "Lägenhetserbjudande" =D! Det ramlade tydligen in klockan 19.00 Jag dog av lycka där ett tag! Så skönt att känna att det inte är helt jävla omöjligt ändå.. Nu får vi bara hoppas att den lägenheten är fin, och att vi förstås får den om vi vill ha den.. Så allt är långt ifrån klart.. Men ritningen ser riktigt nice ut! =) Jag satt tom igår och skrev ner vilka möbler vi ska köpa, HAHA söt tjej va?!

Så imorgon klockan 18.00 ska vi på visning! Riktigt roligt, hihi!


Nu idag så blir det kanske att ta en promenad, det skulle verkligen behövas.. Vill även åka till Birsta igen, blev så stressigt igår! Vill kolla på tröjor på Lindex, dom verkade ha typiska Isabelle-tröjor nu.. Har dom aldrig haft tidigare, så det var ju ett framsteg för dom.. Jag får se vad som händer, men det ena behöver ju inte utesluta det andra.. Ellerhur!? =D


Nu blir det lite musik och fundera ut något roligt, kika runt på internet igen efter möbler och inredning.. Det är ju så kuuuul! Jag har tusen idéer, Johan börjar bli lite rädd för dom.. =D Hehe men jag ska inte göra allt samtidigt, börjar nästan bli lite rädd för mig själv! Ingen idé att köpa nåt sånt där, för det kommer förmodligen inte att passa in ändå som man vill ha det, så man får vänta och se hur det ser ut, sen köpa eftersom =)! Smart va?! :P


Ha en nice tisdag! Det ska jag ha, som faktiskt fått en glimt av hopp!

/Isabelle

Ovido - Quiz & Flashcards