Alla inlägg den 29 september 2010

Av Isabelle - 29 september 2010 20:41

Ja jag trodde ju att det var torsdag idag men det var ju bara onsdag, skönt!

Idag har jag promenerat en massa. Först i morse fick jag för mig att jag skulle gå till och från Birsta, så det gjorde jag.. En härlig långpromenad.. Och sen på eftermiddagen tog jag ännu en promenad med Janna.. Vi gick till Sidsjön, tog två varv och gick hem igen.. Så jag har väl gått lite över 2,5 mil idag.. =) Har man inget annat för sig så varför inte?!


Får se vad jag gör imorgon, det blir nog en liten promenad då också.. Annars ska jag slappa och ta det lugnt, söka lite jobb på internet ska jag också göra.. Och förbereda lite inför mötet med arbetsförmedlingen på tisdag =)


Kort inlägg idag, en vanlig onsdag, vad mer kan man säga ;P?

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards