Alla inlägg den 15 september 2010

Av Isabelle - 15 september 2010 10:16

Ja jag vill verkligen att den här lägenheten ska vara FIN! Hoppas det är fint kök och badrum, resten kan man ju faktiskt göra om så länge det är bra planlösning.. Klockan 18.00 gäller det.. Haha.. Fjantig jag känner mig, men vi har väntat på en lägenhet länge nu och hoppas verkligen att det här är den vi vill ha.. Den förra var skabbig och gammal.. Hmm.. Uppdaterar er nog ikväll om hur den var, om den var nice eller inte alls..! 


Idag på dagen ska jag hjälpa pappsen att bära in en diskmaskin, han ska tydligen köpa en idag.. Sen får vi se vad som händer.. Jag kommer väl sitta som på nålar.. Just ja, jag måste dammsuga också! Söka lite jobb på internet vore inte heller en dum idé! Ja vi får se vad som händer och när det händer..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards