Alla inlägg den 30 september 2010

Av Isabelle - 30 september 2010 19:26

Första oktober börjar på en fredag.. Det kan ju vara bra =)? Tänk att det redan är oktober! Det innebär att det snart kommer en massa snö och ännu kyligare och äckligt.. Usch! Men samtidigt så kan man få en anledning att sitta inne och tända ljus och bara mysa! Riktigt riktigt mysigt när det är sådär mörkt ute.. Som nu, nästan kolsvart klockan halv åtta! Plus att nu när det är höst så börjar ju alla bra program på TV.. Mitt älsklingsprogram "Ensam mamma söker" går ju på TV på söndagar.. Och på onsdag börjar mitt andra älsklingsprogram "Bonde söker fru", ÄLSKAR det programmet haha, sjukt bra! Och nästa vecka på torsdag börjar "Robinson" även det är ju roligt att se. Jag gillar kärleksprogram och program när man är i lag, tävlingsprogram överlag gillar jag! Snart börjar "Halv åtta hos mig" även det är ju bra! Men då kan man inte slita sig och åka på träningar ;P.. Man får äta nyttigt och vissa dagar kolla på tv4play istället.. Eftersom de flesta av mina program går på fyran!


Imorgon fredag, första oktober så ska jag äta kräftor. Kräftpremiär för i år! Ska bli riktigt riktigt gott, och väldans trevligt sällskap kommer jag att ha också! =) Kommer bli en klockren kväll känner jag på mig!! Ska försöka komma ihåg kameran ;P..


  


Sen på lördag är vi hembjuden på middag hos mammsen. Det kommer bli så GOTT, det ryktades om gryta, min favoritgryta! =) Vad det än blir så blir det gott, det vet jag! Hihi..


Nu börjar "Halv åtta hos mig"!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards