Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Dag 3!!

Av Isabelle - 1 mars 2012 19:40

Idag är det dag 3!! Tänk att jag ätit soppan i tre dagar!! Jag tror alltid att den ska vara så hemsk, men när jag tar fram och värmer den tycker jag den är god.. Okej jag är störd!! Kan tänka mig att det är lite värre på lördag och söndag! Men då har jag ju köttet att se fram emot ;D hihi..

Ja idag har jag ätit frukt och grönsaker. Ätit ett päron, en apelsin, ett äpple, en majskolv och en liten broccoligrej =D Och så åt jag några små morötter! Utöver det åt jag ju soppan 3 gånger. Man går runt relativt mätt hela tiden, hmm, gör jag fel då? Eller ska man vara "mätt" är ju aldrig proppmätt.. Jaja ;D Vi ser väl efteråt om jag gjort rätt!

Ser inte fram emot morgondagen =/ Då blir det mjölk! 

Jag har blivit bättre på att dricka vatten iallafall!! POÄNG till mig! Och att jag kan hålla mig till dieten, stolt över mig själv än så länge!! Nu är det ju bara halva veckan kvar =)!! PEPP PEPP!

Känner dock att jag inte gått ner något i vikt än..? Om man nu känner sånt? Ska bli intressant att väga sig, tänk om jag går upp i vikt? HAHA.. Livrädd!


Blev ingen step idag, jag tränade hemma med xboxen istället.. MÅÅÅSTE dit nästa vecka, det är ju så kul!! Nu fick jag reda på så sent att jag hade varit tvungen att ta bussen, så hann inte riktigt med mig =/ Men i helgen blir det iallafall promenader! Och kanske man kan lura ut Sandris imorgon, om inte lilla 3-månaderstjejen mår dåligt imorgon =/.. 


Nu ska jag kolla på tv och mysa ner mig i soffan, nu är det färidgätit för ikväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards