Alla inlägg den 15 december 2011

Av Isabelle - 15 december 2011 10:33

Som ni märker hinner jag inte skriva så ofta. Jobbar som mest nu vid jul och det innebär även långa dagar =) Så när jag kommer hem från jobbet eller när jag är ledig så har jag fullt upp  med annat, dvs köpa julklappar, slå in dom, sitta och titta på TV eller helt enkelt SOVA! =) Men det är även som roligast på jobbet nu! Denna helg och nästa vecka kommer bli KANOOOON!! Laddar upp för detta!


Hade torsdag igår, kändes så iallafall, och idag är det torsdag! Imorgon ska Johan på julbord och jag ska lära Sandras bäbis att krypa! =) HAHA! Och så ska jag agera jultomte tror jag, jag ska skicka lite julkort och åka och dela ut lite julklappar! Det blir nice! Hoppas på bra väder och väglag för detta!


Nu måste jag springa till bussen ser jag, annars så hinner jag inte se den innan åka förbi! OCH vet ni vad! Igårkväll glömde jag byta skor, så jag har mina träningsskor/tygskor =/ Inte okej! Kommer väl bli dyngsur rätt igenom! Men vad gör man, vinterskorna står ju på jobet!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards