Alla inlägg den 22 december 2011

Av Isabelle - 22 december 2011 09:49

Nu börjar julstressen lägga sig. Syster ordnade sista julklappen igår! Nu är alla färdiga och lugnet kommer ;D Jobbar 12-22 idag som jag nämnde och 8-18 imorgon sen bär det av mot julfirande hos mammas Kalle =) Haha blir det strömavbrott kan vi ändå kolla på Kalle klockan 15.00 ;D 


Får åka med Magdisen idag till och från jobbet =) TACK MAGDIS! Johan är överlycklig ;D haha.. 


Hoppas på full rulle idag på jobbet, nu får man ju iof inte lön förrän imorgon, men ändå! Folk måste ju handla nu tycker man! Kul kul =)


Och ikväll kommer jag somna som en stock, precis som igår! Åh va skönt det var att sooova =) Hihi.. 


Nä nu ska jag nog göra mig iordning snart, först bara mysa ner mig i soffan och lyssna på lite musik =) Ha en bra dag allehopa!


För idag är det nämligen dan före dan före dopparedan!

Ovido - Quiz & Flashcards