Alla inlägg den 20 december 2011

Av Isabelle - 20 december 2011 10:51

Hej hurrni! Jag kom på en sån smart idé!! Jag ville ha en riktigt bra låt som ringsignal, och min första tanke var "Hotel Room Service" med Pitbull haha men sen insåg jag att guuud vad avslöjande, alla skulle veta att det var min telefon som ringde? Haha! Fast iof skulle väl det vara bra? Då vet jag ju också att det är min? Hmm, möjligtvis den eller denna sköna låt!



vi får väl se, nu har jag en gammal från förra telefonen!

Kanske att man byter någon dag! 


Och jag lääängtar tills jag får göra fint nu efter jul =) Jag är störd, jag vet! Men jag älskar att göra om!

Fick till det med bilderna igår iallafall, så nu ser man klart och tydligt vem som ringer! För det ser man inte på namnet ;)? haha! Jaja, kul iallafall! (haha ni tycker väl jag är helt omöjlig men det här är faktiskt nytt för mig, men ni har väl haft era några år nu ;D haha!


Nu ska jag göra mig klar för woork!

Ovido - Quiz & Flashcards