Alla inlägg den 27 december 2011

Av Isabelle - 27 december 2011 21:18

Hej! Jag lever!

Julafton var väldigt mysig iår! Jag jobbade dagen innan till klockan 18, sen åkte vi upp till mamma och Kalle och spelade bingolotto. Johan vann en ny lott =)! Och sen så sov vi där till juldagen, så åkte vi hem igen. Jag har några bilder från julafton och dagen innan. 

På julafton ville vi vara ute en stund för det var så bra väder, så vi gjorde en stooor snöiglo/lykta som vi tände senare på kvällen.


               



Och på eftermiddagen kollade vi på Kalle, och sen så åt vi julbord (såklart) och sen kom tomten ;) HIHI!

Tänk att jag hade varit snäll iår! Och jag fick jättejättefina julklappar! Tack alla igen!


   



Nu ska jag ta bort alla julsaker här hemma hade jag tänkt!!! =) Nu är glada julen SLUT SLUT SLUT, julegrejerna ska UT UT UT! =D

Ska även hämta Johan på stan om en stund, sen så! Imorgon är jag ledig, och sen jobbar jag torsdag, fredag.


Hoppas ni är nöjd med min uppdatering. Mer kommer inom kort! Ska ju fixa och dona här hemma, jag vill ju ha lila om jag inte har sagt det? Vet dock inte hur jag ska göra. Ska kolla på gardiner imorgon hade jag tänkt, hoppas jag hittar några fina =)!


Ha en bra kväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards