Alla inlägg den 16 december 2011

Av Isabelle - 16 december 2011 08:10



Hej! Imorgon är det en vecka kvar till julafton! Haha jag är som ett barn! Eller jag är ett barn? HAHA.. Jaja! Idag så skjutsade jag Johan till jobbet, han ska på julfest direkt efter så jag tar bilen till Birsta idag. Skönt! Och sen så ska jag skjutsa lite ikväll och hämta från julfesten. Och så ska jag till Sandra =) Myspys med lilla Lexie som fyller 2 veckor idag! Lillgumman har blivit stor! Eller? Större iallafall? ;D hihi undra om jag känner igen henne? Kanske inte händer så mycket på två veckor?


Såhär är sminket today!



Och såhär ser julklapparna ut som jag ordnat =) Dessa ska delas ut lite åt olika håll. Finns även en hemlig påse till men den är icke med på denna bild ;D hihi!


   


Nu ska jag åka till jobbet är det tänkt. Gillar ju att sitta där en stund innan jag börjar, känns bäst så =) Så får man rätt feeling haha! Tänkte även göra en djupdykning i frysen och se om jag hittar något matlåda. 


Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards