Alla inlägg den 19 december 2011

Av Isabelle - 19 december 2011 20:50

Heeej! Först ska jag berätta för er att jag fått en tidig julklapp av min bror! Hans gamla mobiltelefon.. Och då tänker ni förmodligen "jaha, åh va schysst?!" meeeeeeeeeeeen den är as bra ;D!!! En Samsung galaxy s om jag inte förstått fel? =) Åh jag är så nöjd med den, tack brooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) leker med den dagarna i ända ;D hahaha, förstår mig inte riktigt på appar än, men det kommer. Och sms tar ett litet tag men det kommer väl det med!


Och i helgen jobbade jag, riktigt roligt, och idag var jag ledig, har tagit det relativt lugnt, har måsta vilat upp mig känner jag, och så har jag haft pappa och syrran här och lackat paket =) Haha vi lackade alla våra paket plus några paket vi fått av andra? Kan man göra så ;P? Jaja, vi var i lackar-tagen!


Här är några bilder från lackningen. PLUS en bild på vår julklappshög igen som visst växt med några påsar ;D Detta blir en bra jul ;)


               


Och ljusstaken hade jag klätt in i folie för att jag lättare skulle få bort lacket och stearinet, och det funkade faktiskt skitbra!! Sånnahär kakor fick jag ut!


   


Och såhär ren och fin blev den efteråt, går iof att diska.. Men ska ju ändå dit mossa och ljus nästa år ;D


 


Btw diskbänken såg väldigt ren ut, måste nästan gå och kolla om den verkligen är sådär ren? haha!


Nu jobbar jag ända till jul =)!

Imorgon 14.00-20.30
Onsdag 14.00-22.00
Torsdag 09.10-18.00
Fredag 08.00-18.00
Sen önskar vi en god jul ;D Men det tar vi senare i veckan!


Jag måste forska kring om det går att blogga från mobilen! =) Haha skulle dock vara jobbigt att skriva långa inlägg, men några korta när man har tråkigt och inte är hemma kanske funkar? =) Vill även försöka lägga in bilder på mobilen så det kommer upp fina bilder när folk rinet ;D


Nu ska jag sova snart? TRÖTT!! Och nu blir det körigt på jobbet i veckan känner jag på mig ;P! 

Ovido - Quiz & Flashcards