Alla inlägg den 21 december 2011

Av Isabelle - 21 december 2011 07:23

Hej hopp! Godmorgon! Idag är jag AS trött! Idag är det inget skämt va trött jag är! Men det brukar gå över efter nån timme.. Bytt tid med Elina idag så jag jobbar 9-19 istället och imorgon blir det 12-22. Det känns bra! Det som möjligtvis känns liiite motbjudande är att jobba till 22 imorgon och sedan börja 8 dagen därpå ;D Men det går det med, kommer kännas helt underbart klockan 18 när jag slutar på fredag =)!! 


Nu ska vi peppa lite! Ska lyssna på någon bra låt så kommer jag igång! Hade gärna haft lite yoghurt nu, men det fanns ingen så är lite depp! Men vi har iof aldrig yoghurt hemma under veckorna för ingen av oss  äter någon frukost hemma.. Men till nästa vecka måste jag skaffa! Hade varit gott med blåbär eller äpplekanel =/


NU BUSSEN såg jag!!

Ovido - Quiz & Flashcards