Alla inlägg den 9 november 2010

Av Isabelle - 9 november 2010 21:29

Rör jag på någon kroppsdel så känner jag lite träningsvärk i någon muskel haha det bådar inte gott! Känner av från passet igår men nu efter dom här passen jag var på ikväll kommer det nog inte bli så lugnt.. Men det är samtidigt skönt, eftersom man vet att det gett resultat hehe.. Att jag inte tränade i onödan! HAHA!


Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch, sen ska jag kolla på halv åtta hos mig på tv4 play.. Imorgon jobbar jag 11-19, sen blir det bonde söker fru och halv åtta hos mig! Helkväll om man frågar mig!! Blev så glad när Kim berättade att Halv åtta hos mig skulle börja igen haha..


Idag överraskade jag älskade med middag på bordet när han kom hem! Det blev baconlindad kycklingfilé med paprika- och chilifyllning med tagliatelle samt en paprikasås. Riktigt riktigt gott blev det.. Och såhär såg det ut! =)


  

  

Haha varför tänkte jag på mumien, filmen, när jag ser dom här bilderna?! Ja jag vet inte, men det vart riiiktigt gott och fina blev dom!! =) Så nöjd! Väldigt lättlagat också.. Huvudsaken att älskade blev glad och det blev han!!


Tur vi har en massa matlådor nu så slipper vi laga mat haha.. Jag jobbar till 19, då äter jag ju oftast sen lunch/middag.. Och jag jobbar till 19 både onsdag och torsdag.. Sen på fredag jobbar jag till 15 =) Skönt! Då blir det nog en idol-kväll, och allt som hör därtill! Har ju äntligen laddat kamerabatteriet så nu kan ni få lite fler bilder, om ja hittar nå roligt att ta kort på! Kanske att ni vill se min julklappshög =)? haha.. Det kan ju alltid vara lite inspirerande..


Nä om jag skulle ha tagit den där duschen kanske.. Känner mig inte så fräsch!

Ha en underbar tisdagkväll och onsdag så får vi se om jag har något roligt att berätta imorgon ;P

/Izzuz

Av Isabelle - 9 november 2010 10:30

Tisdag, tvätt, städning, diskning, träning..


Träningen igårkväll med Janna gick jättebra =) Tog lite mer vikter än förra gången så nu känns det lite i axlarna och armarna hehe.. Vi var så duktiga! =D Andra passet blev inte av, Vicki skulle jobba över och jag var helt slut efter första passet haha.. Men ikväll blir det två pass och dom vet jag att jag orkar med! För första passet är lite lugnare, det är bara ett bas-pass.. Andra passet däremot är inte lugnt för fem öre! Haha men det är ingen kondition på det andra passet, det är bara dödens styrketräning. Haha man vet att man lever när man är på det passet. HAHA jag överdriver inte när jag säger så! =D Gå och testa Cirkelfys ni också så får ni se själva! ;D Hoppas att jag får med mig Vicki på båda passen, haha.. Drömma kan man ju alltid ;)


Idag har jag även tvättstugan, ska gå ner och slänga i tvätten nu så den blir färdig nån gång! Hoppas bara det inte är nån innan! Men det får jag väl sen när jag kommer ner hehe..


Idag bjuder jag på en låt.. Haha klockren text, om man ändå hade det så! =D 


Ovido - Quiz & Flashcards