Alla inlägg den 11 november 2010

Av Isabelle - 11 november 2010 22:33

Nu fick jag verkligen julkänsla.. Jag sitter och diskuterar julklappar hit och dit med syster på MSN, och idag inhandlade jag ännu en.. Nu är det faktiskt bara 3 st kvar! Haha jag som skrev för någon månad sen att jag snart var klar.. Men hade ju glömt bort några stycken, nämner inta vilka ;D HAHA För det man inte vet.. ;)


Så jag fick för mig att plocka upp alla klappar ur påsarna och det var många fler än jag trodde.. En stor Åhkénspåse får det plats mycket i! Haha, närmare bestämt såhär såg det ut när jag packat upp alla! Sjukt vad mycket det kommer vara under granen, och det där är dom som bara är från mig?! Eller det är några som är från oss alla förstås.. Men det kommer ju bli betydligt fler haha!


    


Ja snart är det ju jul haha! Jobbet gick kanonbra idag, och imorgon jobbar jag 09.00-15.00, sen blir det idol, och andra trevligheter! Kommer bli riktigt trevlans nice! Jag är ju ledig lördag och söndag =) På söndag ska vi till pappsen och fira lite farsdag! Uppvakta lite hehe..


Imorgon efter jobbat och innan alla trevligheter så blir det kvalitetstid med syster, då ska dom allra sista julklapparna inhandlas.. Späckat schema imorgon! Vi ska runt överallt tror jag.. Hon skulle även köpa en ny TV.. Och så på lördag på dagen ska jag försöka klämma in att åka och köpa hennes julklappar, då kan hon ju inte vara med haha.. Någon som är sugen på lite shopping på lördag på dagen =)? En mysig liten Birsta-tur :D? Hahaha ovanligt att jag är där när jag är ledig, TRAGISKT!!!


Aja, snart sängen, nybäddat och NYTT täcke också, äntligen 240 bredd som fyller upp påslakanet, så slipper Johan bara ha påslakan, nu får även han täcke på sin sida ;D haha.. 

Ha en bra kväll allesammans, uppdaterar er nog på lördag igen! =) Håll ut!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards