Alla inlägg den 17 november 2010

Av Isabelle - 17 november 2010 21:38

Klart man lyckades bränna pepparkakorna lite.. Haha den reda bruna pepparkakan fick svart huvud, nästan.. Väldigt mörk brun.. Aja, man kan ju inte vara bäst på något man endast gör en gång per år! Det får jag leva med.. Nästa plåt blir nog bättre förhoppningsvis..


(Springer och tar ut nästa plåt, hoppas de blev bättre...)


Även dom blev lite mörkare, fast att jag hade dom inne 2 min kortare!! =/ Aja.. Dom är nog goda ändå, degen var iallafall god haha!


Nog om pepparkakor ett tag.. Tills imorgonkväll kanske då jag eventuellt laddar upp bildbevis.. Kameran fick ju självklart vara med! Kan däremot bjuda på Magdas nya profilbild på Facebook.. Haha!


 

Idag var jag och Johan och kollade ut gardiner.. Och vi hittade perfekta på Hemtex.. Det ska bli gröna gardiner och gröna kuddar i sovrummet är det tänkt.. Fanns matchande, som sett typ på Hemtex, så det ska jag införskaffa imorgon.. Jag ska även köpa mina ÄLSKADE ljuslyktor jag nog inte hunnit nämna för er än också.. Det blev kärlek vid första ögonkastet igår när jag såg dom! Och dom ska jag köpa imorgon! Haha! Sen så ska jag även köpa badrumsmatta på Åhléns, en stor rund, självklart är den svart! Fick ju en underbar kupong idag, "20% på valfri vara", dom är favoriter och alltid välkomna kan jag säga! Fick dock ingen 50 kr check denna gång, och det är väl bra på sitt vis, det betyder att jag inte handlat så groteskt mycket!


Hur som helst, shopping imorgon.. 2 par 2-pack gardiner, gröna och vita, en svart badrumsmatta och 3-pack ljuslyktor från BOOM.. NICE NICE NICE!!!


Jag vill flytta NUUUU!!! Idag är det exakt 3 veckor kvar.. Fattar ni?! Bara 3 små veckor kvar.. Hihi!


Imorgon jobbar jag 11-18, känner på mig att även morgondagen kommer att gå rätt fort! I hope so.. Måste även tillägga att jag är mycket glad att Sikström kikade in på jobbet idag!! =D Nice det må jag säga! På din lediga dag och allt.. Klart man är i Birsta då, varför inte liksom :D? Haha.. Aja!

Godnatt och sov gott, dusch nu sen BUMS i säng! (Andra gången idag jag använder "bums").

/Izzuz

Av Isabelle - 17 november 2010 06:56

Haha hittade den här bilden från midsommar (därav blommorna i håret).. Jag sa något väldigt roligt precis när jag tog bilden tydligen.. 



Av Isabelle - 17 november 2010 06:39

Haha det kan man inte tro att jag missat något i någon planering, och nä, det har jag inte heller! HAHA Inte vad jag vet än så länge iallafall.. Allt rullar på med packning inför flytten, nästa "tunga" moment är att frakta ut vitrinskåpet.. Ska ta det någon dag när jag slutar innan dom stänger på fyndlagret, dvs nästa vecka får det bli! Ska även hem till mamma nästa vecka och sy lite gardiner =)


Ni lär ju bli lagomt less  på min nedräkning, men snart flyttar jag faktiskt! Och ett litet bekymmer är vilka färger vi ska ha i de olika rummen, vi kommer nog vilja ha nån färg och vi ver verkligen inte vilken!! I köket blir det nog blått, men sen så?! Kanske är fint med svart, vitt och beige överallt ;D haha.. Vi får ta det sen! Det är ju inte ett sånt stort bekymmer.. Även taklampa i köket! FY! Men det får man väl köpa sen på öppetköp så man kan byta om det inte passar.. Mycket med det här känner jag haha.. Och om vi inte får ommålat så ska vi ju måla om också.. :D Men det tycker jag ska bli skojsigt.. Kommer bli skitfint!


Idag jobbar jag ju 08.00-18.00, jag är så TRÖTT idag! Ovanligt trött!! Som tur är får jag skjuts av världens snällaste pappa!! =)


Vilket meningslöst inlägg detta blev, det får ni leva med haha! Så fruktansvärt onödigt.. Men men, har inte hänt nå roligt sen sist!

Ha en bra dag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards