Alla inlägg den 30 november 2010

Av Isabelle - 30 november 2010 11:09

Haha ja ingen av mina arbetskamrater ville vara med på bild.. Jag tog bilder ändå men lägger inte upp dom! Då blir dom nog inte så glada på mig.. Så därför får ni iallafall ta del av den traditionella bilden på mig, som tas varje gång, varje tillfälle.. Så bäst att jag berättar att den är från julbordet då så ni vet.. HAHA man ser ju inte så mycket omgivning på dessa bilder..


  


Där ser man ju faktiskt våra fula blå tapeter i bakgrunden, den där bilden tog jag medan Eva var på toa och bytte om.. Så det var innan vi åkte! Gillar blomman jag har i håret måste jag säga, den kommer från Åhléns.. Blir nog repris på den på julafton! Håller nog samma outfit som på julbordet. Då hade jag den vita studentklänningen..


Haha har inga fler ego-bilder för tillfället så ni får försöka hålla er.


Idag är jag ju ledig, så jag ska gå ner en stund på stan och kika på Ohlsons tyger om dom möjligvis har något fint blått tyg att göra köksgardiner av.. Jag är väldigt tveksam, men ska ge dom en chans.. Annars köper jag något annat färdigt med mönster på, och då blir det nog inte blått, då blir det något annat. Hittat vissa som verkar snygg på internet, mitt favorit Ellos har lite att erbjuda!


En till grej jag tänkt på, jag är en planerare så jag har ju tänkt en hel del!

Idag är det sista november, imorgon första december.. Imorgon är det exakt en vecka tills vi får nycklarna och börjar inflytten! Ska packa ner mer i kartonger och gå ut med möbler ikväll.. På torsdag hämtar johan vårat köksbord.. Jag jobbar onsdag-lördag.. Söndag blir det ännu ett julbord.. Ja, mycket framöver, LÄNGTAAAR!!!

Snart är det ju även julafton! =D


Nu blir det snart stan! Ha en bra dag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards