Alla inlägg den 26 november 2010

Av Isabelle - 26 november 2010 21:54

En julig fråga.. Haha.. Har den juliga varianten av Coca-cola reklamen börjat gå på TV ännu?! DET är julkänsla iallafall! Så det så! Här bjuder jag på lite jul jag också, jag vill faktiskt få lite julkänsla i år.. Kommer va så stressigt med flytt och jobb nu framöver, så jag är rädd att missa all jul totalt :( Hoppas jag får känna lite på julborden framöver iallafall!


  



Från det ena till det andra, jag har nog inte lagt upp någon bild på ljuslyktan jag beställt.. Den är superfin, jag får den av Johan i julklapp! Världens bästa Johan! Hihi.. Här kommer även en bild på den.. Den ska ju pynta vår vita fondvägg i sovrummet är det tänkt! Den är beställd från Perfekt home..


  


/Izzuz

Av Isabelle - 26 november 2010 21:13

Jag har äntligen KÖPT min älskling från Kappahl.. Min älskade, älskade väska.. Så nöjd, så fin, så liten och så söt ;D.. Hihi.. Hade till och med en rabattkupong på 50 kr där så det blev rena kapet.. 99 kr betalade jag endast! Sen fyndade jag vidare på mitt älsklings-Åhléns! Jag hade även en kupong där, 20% på valfri hårprodukt.. Så jag köpte någon krämgrej som ska ge glans åt håret. Sånna produkter gillar jag! Och så köpte jag PROFFS volym-puder.. Så jag hoppas det funkar, jag provade lite innan jag började jobba idag, och det såg så ut! Haha som om jag behöver mer hårprodukter, ni ska se mitt badrumsskåp.. Snarare mitt och Johans, men mest mitt, eftersom han har fått en fjärdedels hylla typ ;D HAHA! Tjejgrejor ;D Tur att jag kommer få ett helt eget skåp när vi flyttar.. Det är ju två stycken i badrummet där.. Då ska ena bli bara mitt med bara mina saker i! =D Stuva in allt där, och så får Johan det andra, som han kan ha alla sina parfymer och rak-tillbehör etc.. You know.. Här är iallafall det jag köpte idag:


     



Och gårdagens outfit har jag även på bild, inte ofta.. Haha två bilder, en så ni ska se kläderna.. Strumpbyxor från Åhléns, kjolen är nog från Gina, köpte den på rean för ett år sen typ. Och bas-toppen är från Åhléns, riktigt skön och passar till det mesta. Samt scarfen då, den är nog från H&M misstänker jag.. Men det vet jag icke ;D.. Allt är köpt för så länge sen, skulle lika gärna kunna vara Åhléns.. HAHA sen den andra roliga bilden då, min vanliga pose, framifrån, bara mitt ansikte.. Man ser inte någon bakrund, man ser inte mycket alls så jag vet aldrig vart dom bilderna är ifrån, men 90% av alla bilder jag tar ser ut ungefär sådär.. HAHA! Bjuder jag på!

Bjuder även på mitt alvöra!

  

  


Fredag idag, nice nice, julhandeln är igång.. Mycket folk är så ROLIGT känner jag, iallafall när man är på rätt sida kassan, står man i kö själv är det lite drygt ;D haha.. Men det är för att jag är så otålig! Aja, lördag imorgon och förmodligen ännu mer folk! SKÖNT! Och sen på söndag blir det ju faktiskt julbord, det kommer bli otroligt gott, sen är jag ledig måndag och tisdag.. Undra om jag ska reka ut några snygga gardiner då till köket.. SKITSVÅRT att hitta bra! Ska försöka komma ihåg kameran till julbordet på söndag, så jag kan få till några niceiga bilder =D


Aja, SJUKT nöjd med väskan, nu blir det film eller nåt!

Ha en bra fredagkväll och kom gärna ut i Birsta imorgon och shoppa lite!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards