Alla inlägg den 14 november 2010

Av Isabelle - 14 november 2010 18:24

LÄNGTAR så fruktansvärt tills vi flyttar!!!!! =) Vi kommer göra det så fiiiint hemma! Och alla nya fina möbler! Hihi! Han som bor i lägenheten nu smsade idag och sa att besiktningen är den 8/12 klockan 13.00 Sen får vi nycklarna och då jag slutat jobbet flyttar vi IN!! Då ska vi städa lite, sen åker vi och hämtar soffan, köper möbler.. En massa, massa saker! =D Ska ta tag i vitrinskåpet snart, har ju inte gjort det än.. Gruvar mig för alla glas! Men nu i veckan blir det verkligen att packa, det närmar sig ju med stormsteg! SJUKT kul!!


Julklapparna är snart färdiga också, handlade ju från farmor till syster idag.. Hon kommer nog bli väldigt glad =)! Den enda julklapp jag har kvar att köpa från mig själv, det är till pappa och Johan.. Frågan är vad Johan ska få, har några idéer, gäller bara att komma iväg och köpa dom hehe..


Nu ikväll är det ENSAM MAMMA SÖKER! WIIIEEEE.. Skojsigt, mitt älsklingsprogram! Gillar nog det mer än Bonde söker fru i år.. Känns som att det är mer romantik, I like that!


Jobbar nu i veckan, måndag-lördag hehe..

Måndag: 12-18

Tisdag: 11-15

Onsdag: 8-18

Torsdag: 11-18

Fredag: 10-17

Lördag: 12-17

Söndag: LEDIG


Skönt med en lång arbetsvecka känner jag faktiskt, då kommer tiden gå FORT och till helgen är det bara EN vecka till advent och julbord, och bara 2,5 veckor till flytten! Hihi, det näääärmar sig!


Jag är lite sugen på att färga håret svart till jul/nyår.. Länge sen sist.. Tycker att det är rätt fint, när jag kollar tillbaka på gamla bilder! Vi får se hur jag gör, men lite sugen är jag allt.. Vill även ha låååångt hår nu känner jag, men det växer väl ut! Ska spara så det blir LÅÅÅNGT! Hihi!


Nu har jag inte så mycket mer att berätta, återkommer när jag kommer på nåt!

Glöm inte ensam mamma ikväll!!!

/Izzuz

Av Isabelle - 14 november 2010 01:14

Idag har jag bara tagit det lugnt, jag tänkte ju åka till Birsta, men jag sov mest hela dagen så så blev inte fallet! Inlägg denna tid kan jag förklara.. Jag är chaufför åt Johan ikväll, såhär blev det.. Först skjutsade jag honom runt 18.00, och sen så började jag kolla på tv, och det har jag gjort nästan hela kvällen..


Blev först lite Sagan om ringen, sen jag lessnade jag och bytte till Så mycket bättre, och det slutade, så jag bytte till Liar liar, min favvofilm i övrigt, men till och med den var tråkig.. Jag kan ju alla repliker utantill och såg den för inte allt för länge sen, så jag satt vid datorn och gjorde typ ingenting till klockan 23.30 eller nåt, då fick jag för mig att jag kunde sova tills Johan ville ha hämtning..


Och det var en bra idé för jag var trött!! Sen ringde Vicki klockan 01.00 och ville prata med mig påväg hem från stan, det förstår jag! Och så blev fallet.. Och då tajmade Johan så bra, så medan jag pratade med henne hade han försökt nå mig, så han smsade och sa det.. Så jag ringde upp och nu är han på Bigboy, så dom ska äta och sen ska jag hämta dom där! Mycket bra, mycket bra! Sen blir det kanske ett avsnitt av supernatural, SEN sova! Imorgon blir det Birsta, eftersom jag inte åkte dit idag! Efter Birsta blir det lunch/middag hos pappa, eftersom det är FARSDAG imorgon! =) Ska även försöka tränga in ett träningspass där på kvällskvisten, men det borde jag hinna med! 


Måste tillägga att till filmen skulle jag äta blåbärsglass, hade sett en som såg jättegod ut på COOP.. Så jag åkte och köpte den, sen när jag skulle äta smakade det URK! Så jag kollade vad det var för nåt, och läste allt på den.. Och då var den, hör och häpna, MJÖLKFRI och fri från laktos!! Inte konstigt att den inte smakade glass! Usch, usch, usch, jag som var så sugen på den och den såg så god ut, skenet bedrog! Bättre lycka nästa gång!


Sen till veckan jobbar jag måndag-lördag, ledig söndag.. Så ska verkligen njuta av min lediga dag imorgon!


Kan även tillägga att det i fredags var 4 veckor kvar tills vi flyttar in i nya lägenheten, det går med stomsteg! Snart bor vi där!! SJUKT kul! Och idag, söndag är det två veckor till första advent, och då ska vi på julbord med jobbet på Norraberget.. Kommer bli GRYMT kul och mysigt!! Även att det är på första advent =) Mysigt, mysigt.. Det ser jag verkligen fram emot!


Godnatt och sov gott! Eller ni som läser detta imorgon, förmodligen de flesta.. Godmorgon! Glöm inte bort eran pappa idag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards