Alla inlägg den 12 november 2010

Av Isabelle - 12 november 2010 06:52

Igårkväll var det inte lätt kan jag säga! Låg ju säkert en timme innan jag somnade! DRYGT.. Jag var inte ens trött.. Är desto tröttare nu känner jag, och Johan försov sig lite, han hade stängt av sin telefon-väckarklocka på nåt vis.. Jag hade inte ens hört att den ringde.. Sen ringde min och så kollade jag, då var klockan kvart i sju! Han börjar jobba sju.. Så det blev till att åka på en gång! Hehe kan bero på att vi båda låg och prata till typ klockan ett eller nåt..


Ska snart fixa till mig lite, kommer ju inte hinna fixa så värst mycket ikväll eftersom det är stressigt schema, så jag får fixa så mycket som möjligt nu! Hehe..


Var bara tvungen att skriva att jag inte kunde sova! Hörs imorgon ;D Ha en underbar fredag, och trevlig helg i övrigt hurrni! (HAHA personligt med hurrni!)

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards